דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התראה: פרי אסאי חינם 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 6008 פעמים ]

הונאות של פרי האסאי צצו כפטריות שלאחר הגשם בכל העולם עקב הפופולריות הגדולה של מוצרי פרי האסאי ותוספי התזונה המופקים מפרי האסאי כגון מוצרי הרזיה ומאכלי בריאות. היתרונות של המוצרים הללו מקודמים בצורה רחבה ברחבי האינטרנט. יש לזכור כי רק קומץ מאותן החברות הן אמיתיות ומספקות מוצרים טובים. ההונאות גורמות לאנשים לפקפק במוצרי פרי האסאי.

החברות אשר מבצעות את ההונאות הללו מעוניינות יותר בלעשות את הכסף שלהן מאשר באמת לעזור לנו.

לקוחות מזמינים מוצרי פרי האסאי דרך הטלפון עם הכוונה רק להשתמש בתקופת הניסיון בלבד מרומים באופן תכוף וכרטיסי האשראי שלהם מחוייבים עבור מוצרים שאמורים להיות בחינם.

במקרים אחרים, שירות הלקוחות של אותן החברות לוקה בחסר ואתם מפספסים את התאריך האחרון לביטול ההזמנה. לפי דו"חות, זה קורה עקב הזנחה של החברות בכל הקשור לטיפול בלקוחותיהם. בכדי להיות בטוחים, כדאי שתזמינו אך ורק מוצרים וסוגים אשר מקודמים ומומלצים על ידי סלבריטאים.

האיכות של מוצרי פרי האסאי נעה בקשת רחבה ותלויה בעיקר בטכניקת הקציר של הפרי ודרך העיבוד של הפרי. בהונאות מסוימות משתמשים בפרי אסאי מאיכות ירודה - לו יש מעט מאוד איכויות אשר גורמים בעצם למוצר להיות חסר ערך. רוב רובם של בקבוקי תוסף של פרי האסאי כלל לא כוללים את אחוזי פרי האסאי שהטבליות מכילות.

כמות הORAC - היא דרך למדוד את כמות פעילות האנטי-אוקסידנטים הקיימים בתוסף התזונה, למוצרים מזויפים יש רמת ORAC נמוכה מאוד אך הם נמכרים, כמובן, באותו המחיר כמו המוצרים האמיתיים.

קשה מאוד להבחין בהבדל בין מוצרים אמיתיים וטובים לבין מוצרים מזוייפים. דרך אחת לעשות זאת היא לבדוק את האתר של החברה, אם האתר מציע רק מידע כללי על מוצר פרי האסאי ומדגיש ללא צורך שמות של סלבריטאים אשר ממליצים על שימוש במוצרי פרי האסאי באופן כללי - היזהרו מכיוון שיכול מאוד להיות כי מדובר בהונאה. אתרים שכאלו מציעים תקופת נסיון חינם אך עלויות המשלוח גבוהות.

פעמים רבות אנשים לא קוראים את האותיות הקטנות. אם אנו שוכחים לבטל את ההזמנה שלנו לאחר שמסתיימת תקופת הנסיון החברות ממשיכות לשלוח לנו טבליות ומחייבות אותנו עבורם.

חברות המבצעות הונאה לא יתנו כתובת פיזית או מספר טלפון אמיתי - כך שלא תהיה ללקוח שום דרך ליצור קשר בקלות במקרה של בעיה או שאלה כלשהי.

מומלץ לבדוק יותר מאתר אחר ולנסות ללמוד יותר על מחקרים קליניים ומידע מדעי אחר על המוצר לפני ההזמנה. יש לזכור לא להאמין לכל מילה שכתובה באתרים כיום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב